18 Kasım 2008 Salı

Dolabımda hare var, Midemde yare var:)

Annelerin Süperi ''Anneperi'' buzdolabımda ne var ne yok merak etmiş. öğrenmek bahanesiyle beni mimlemiş. Kendi dolabındakileri de beni gaza getirmek için ahanda bende bunlar var seninkileri görelim der gibi listelemiş.. BakalımHalenze Özlemin dolabında neler var.
Ürün adı:
Boch İnox Buzdolabı. Elimde bezle geziyorum desem yeri. Parmak izi çıkanın parmaklarına her türlü işkenceyi yapabilirim:)
İçindekiler:
  1. Buzluktakiler: Koca bir kutu sigara böreği. Milföy, Frambuaz, vişne, börtlen, Üzümlü tobleron(100. yıl için özel üretilmiş:) , beyaz tobleron, bitter tobleron,sütlü tobleron, toffie. Tavuk göğsü, dana nuar (diyet için haşlanıp yenilmek üzere). Filtrekahve,Türk kahvesi, expresso.
  2. Dolaptakiler: Dağ kadar kahvaltılık. Malum 2 hafta üstüste kahvaltıya misafir aldım. Her çeşit peynir, zeytin, Hamza'nın çorbası. Meyve püreleri, konserve bezelye,bamya,margarin, tereyağı, krema, ekmekler, yapılmayı bekleyen bir adet pastaban, salçalar, nohutlu etli pilav(selo'nun). Yoğurt, ayrıca Hamzaya özel yoğurt, malum ben diyette olduğum için bana bol bol ot çöp onlarda dolaba sığmadğı için balkona koydum.. Evde ayrı ayrı torbalarda salatalıklar var sebebini hala anlamış değilim. Heralde ben aldım balkona koydum. Selo baktı salatalık yok gitti marketten salatalık aldı dolaba koydu. Hem balkon hem dolap olmak üzere ev salatalık dolu:) Allah'tan menümde bol bol cacık var:) Yakında rendeleyip yüzüme sürücem:)
Diyette olan biri için dolap dolu bile sayılır. Boşaltmak lazım. Tekrar söylüyorum dolap kahvaltılık dolu. Bu hafta kahvaltıya gelmek isteyen varsa buyursun:)
Gelelim 60 saniye içinde düşüneceklerime
  1. Selo sabah geç gitse ben uyusam o Hamzaya baksa:)
  2. Hatta mümkünse bide kahvaltı hazırlasa bize:)
  3. Bayrama kendime bi elbise alsam..
  4. Evet muhakkak almalıyım..
  5. Ne yapıp edip almalıyım:)
  6. Kahve rengi mi alsam siyah mı:)
  7. Feyza Fidan'ın balyajı güzeldi. Dur şu resme bidaha bakim:)
  8. Tezgahın üzerinde krem karamelli kek var biraz yesem Selo anlar mı acaba:)
  9. Beyaz halı küvette suya basılmış durumda yarın onu durulayıp asiim..
  10. Sofra Öçlem'ine söylemem gereken bişi var her karşılaştığımda unutuyorum. Öçlem'im bu yazıyı oku ve bana hatırlat da söyliyim şunu:) Jöle de ben anlarım...
  11. Blog Manşete gir ama Zerrin'ime yorum yazmadan çık. Yuh sana ben ne diyim ki. Zerrin'ime rezil oldum zaten bugün..
  12. İğğyyhh Nino'm kurtlu poğça yoğurmuşş. İyaakkk:)) Ama 2,600 kg vermiş diyetinde valla bravo. Ee Hakim kızı. Diyetine hakim olmazsa ayıp..
  13. Bu Anne peride iş çıkardı başıma gece gece. Saçmalayıp duruyorum burda gidim de yatiim.
Süre doldu:)) Benden bu kadar Yeşil çayımı da bitiriyim yatıyorum.
Sobelediklerim.. Sofra Öçlem'im, Sihirli Kepçem, Hayatkazan ben kepçem, Peynir höşmelimim ve kabaklı enişte :)

52 yorum:

elmaşekeri dedi ki...

Yarin sabah kahvaltida sendeyim cayimi hazirla.Sonrada Ninoya manti götürcem.Bi oaraya bi buraya yarina kadar bir buluş yapip işinlaticam kendimi...

zerrin - misss dedi ki...

:))))

siyah alma siyah alma çikolata kahve al..

Ben thy ile yarışıyorum öslemim.. :)))

diyalogyemekleri dedi ki...

yukardaki dolap resmi senin dolabın d eğil ama değil mi..inox demiştin ordan anladım..çok düzenli olduğu için kıskanmıştım doğrusu.slmlar

nino dedi ki...

hhahah ay koiptum he :DD
kis senin diline dusmesin adam he :DDD beni sobelememisin anam
60 saniye icinde aklina gelenlere yazmisin sobe sayilmaz benim dolapta hep diyet seyler var zaten hahahahahha

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

bana yorum yazmazsan bende fena yaparım heeeee:))) amma cıkolata varmıs kız dolabında hemde en sevdıgımden gelıyorum duuuu,nasılsa dıyettesın hebaa olmasın guzelım cıkolar...bence kırmızı bır elbıse al:)))

aNNePeRi dedi ki...

kahve alma kahve alma siyah al :DD iyi ki mimlemişim kahvaltı daveti çıktı bak :P ben aslında şöyle şehirler arası bir blogcu daveti vermeyi düşünüyorum emme bakalım ne zaman kısmet.Ayrıcada sana pasta yaptım yayınlicam inşallah :))))))))))))

klasiktatlar dedi ki...

Maşallah süpersahip,
Dolabınız dolap değil, sanki süper market şekerleme, şarküteri reyonu.

Say say bitmiyor..

derya dedi ki...

Özlem'cim ne kdar güzel anlatmışsın,öptüm..

Papatya Prenses dedi ki...

yazı keyif getirici,yorumlardan ondan âlâ :D
birilerinin beni kendinle bir görmesi oldukça komik neyse..

ablacım o tobleronları kutlama için sakla sen:)) tofi benim buzlukta da var onu yiyebilirsin:P
ben kahvaltıya gelsem yiycem bi dilim peynir. o yüzden gelmiyim:P neyse haftaya inşalla bi öğlen buluşcaz:)
kaşarları da buzluğa at sonra kullanırsın:)
ben buzdolabının fotosunu çekmeyi unuttum ama iyi mi:)
iyide bana yorum yazmadan yatmışsın. neyse birazdan gelirsin msnye nasılsa:D

yesildomates dedi ki...

canım yok yok içinde bunların sen kışa baya bir hazırlık yapmışsın..:))çikolata kısmı benimde ilgimi çok çekti..
istersen paylaşabiliriz..:)))kan şekerim çok düşükte bu aralar:)))

öpüyorum..canım sevgilerrr.....

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ben kahvaltıya talip olanlardanım :)
öptümm

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

:)) ehe deli kız..topleronlar benim kimse göz koymasın ;)hala doyamadımda..filtre kayfeyide sakla karşılıklı iççes onu..



sobene teçekkül ederim canım..
bayrama elbise al .bak birine dedim hemen sösümü dinledi:)
anladın sen onu..

öptüm cnm..

yildiz dedi ki...

Kahvaltiliklari bitirmeyin lütfen,
mümkünse yanina bir de sigara böreginden istiyorum.Tr.de salatalik bu mevsimde cok ucuz heral,bir poset buraya lütfen.
Kahvalti sonrasi bol köpüklü bir kahve iyi olur.Yanina da benim getirecegim alaman cikolatalarindan.....Buralardan eli bos gelmek olmaz.Pazar günü müsaitseniz sizdeyim,gercekten bak.
Saka falan yapmiyorum.Haber bekliyorum,pazara görüsmek üzere.

Leyya dedi ki...

bak iyi mi oldu şimdik bütün bilok alemi sende toplanacak.amma bi bahtsız ben gelemiycem))zaten ben sevmem tobleron filan...(buliim kendime bi zügürt tesellisi dedimdi kabak tobleronun başına patladı))bi bardakta benim için koyun masaya((

disal dedi ki...

market arabamı alıp geliyorum...

kahvaltılıkları alıp gidicem....

kart geçiyodu dimi özlemcim.....

NİLÜFER dedi ki...

DOLABINIZDAKİLERİ BİLMEM AMA KAHVALTILAR ŞAHANE ELİNİZE SAĞLIK HERŞEY NEFİS OLMUŞ

filiz dedi ki...

komşum diye demiyorum ama oğlum olsa tek alacağım gelin tipidir...komik ,marifetli,güzel ooo daha ne olsun ?bu arada kız özloş 60 sn de o kadar şey nasıl düşündün?helal olsun canım...

filoduru dedi ki...

komşum diye demiyorum oğlum olsa alacağım tek gelin tipidir.hamarat komik güzel....ooo daha ne olsun?selo abim şanslı valla...bu arada özloş kız 60 sn de bu kadar şey nasıl düşündün.ben diyetteyken sadece çikolata düşünebiliyorum....bak buradan kontrol ediyorum bazı şeyleri bana yollamamişsın ona göre....

HÜLYA dedi ki...

ee bacım ne diyeyim sana helal valla. 60 saniyede ne çok şey düşündün beee...zehir gibi hatunsun vesselam...

yazını keyifle okudum canım klavyene sağlık :))

öpüm seni canımcım sevgiler

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

halenzecim Allah eksiltmesin dolabın bayağı doluymuş kapağını kapatabiliyormusun. :) herkes gibi bende tobleronlara takıldım tabi hazine saklıymış buzluğunda.
sevgilerimle,

Böcek dedi ki...

ben bişi rica edebilir miyim?
güzel bi sütlü tatlı tarifi:Pp
süt aldım dolapta beklio öle melun melun karar da veremedim bi sürü tarifin içinde:)

Böcek dedi ki...

ben bişi rica edebilir miyim?
güzel bi sütlü tatlı tarifi:Pp
süt aldım dolapta beklio öle melun melun karar da veremedim bi sürü tarifin içinde:)

meleginmarifetleri dedi ki...

Ohh dolap tıka basa dolu..
sen kahvaltıya misafirleri davet etmeye devam et halenze yoksa yazık olur o ka şarküteriye:)
sevgiler by..........

lezzetavcisi dedi ki...

Sayfana geliyom gidiyom yook ilham gelmiyoo =)BEnde tık yok ne yazsam diye düşünür dururum.Kimi kahvaltıya geliyo ,kimi çikolataları almış,kimi kahve Ee bana bişey kalmamış :)
Bayramlıklarınıda bana ver bari :)

lezzetavcisi

guliz dedi ki...

Merhaba Halenzeciğim çayı koyun kahvaltıya geliyorumaranızda yeniyim hem tanışırız hem kaynaşırız:)))

Emel dedi ki...

baskasinin dolabinimi odunc aldin yoksa:)seninki nerde?
cok guzel anlatmissin kendimi bir an senin dolabinda hissetim:)

olsun yinede bu bilgileri bizimle paylastigin icin sana tesekkur ederim:)

sevgilerimle

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Beni de sobelemişin teşekkür ederim Özlemcim ama dolabım şu an tıka basa biraz toparlanınca sobene cevap vereceğim...
Öpüldün canım...

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ dedi ki...

Halenze'cigim masallah dolap agzina kadar dolu harp felanmi cikacak yaaa:))))))


Yeni Adresim''www.ozguluntarifleri.com''eski baglanti adresimi yenisiyle degistirirsen sevinirim:)

Kucak Dolusu Sevgilerr.

Safiye dedi ki...

selam canım ablama (Hansa) yorumundan tıkladım seni..Valla sıkılmadan okudum yazılarını çok samimi yazmışsın bu arada tariflerin de benlik ..İnsallah deneyince haberdar ederim.bebeğini öptüm..

peynir hösmelimi dedi ki...

Halenzem canim benim.
Yine iki arada bir derede beni sobelemissin.
Kiz ben ne yapayim simdi haa.
bunca isin arasinda birde buzdolabindakilerimi sayayim kiz:))
galiba sizin hic isiniz yok:))
ben yeni yil girince saysam olmazmi.Malum bende dert cokkkk.
Canim öpüyorum seni.cok özledim coooook.
Sevgiler.

nazardeymesin07 dedi ki...

Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma ! Güzel bir haftaya başlaman dileğiyle. http://nazardeymesin07.blogspot.com

capankizimutfakta dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
01.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 21,ARALIK.2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 31” EV SAHİBESİ OLARAK http://capankizimutfakta.blogspot.com / GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 31.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

karakazan dedi ki...

Ben gec kalmamisimdir umarim,bir kac gün olmus yayinyalayi buzdolabini.Bosalmadan geleyim dedim de:)
Bende cikolata almaya gelmistim,yazi yine harika.

Sevgilerimle canim.

serap.

Aysultan... dedi ki...

Ne güzel şeyler varmış buzdolabında ablacım senin ,hepside şahane biz balkondaki ot çöp kısmıyla idare edicez ama olsun...

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ dedi ki...

Senin ve tum sevdiklerinin bayrami kutlu olsun,

mutlu bayramlar canim.

kucak dolusus sevgiler.

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

canım mutlu bayramlar sevgiler

derya dedi ki...

Canım benim tüm sevdiklerinle beraber olacağın sağlık ve huzur dolu bir bayram dilerim öptüm...

Hansa dedi ki...

Arkadaşım sanki ezberledik buzdolabını ha ne dersin...
:)))
Sevgiler,
iyi bayramlar...

birdutmasali dedi ki...

canım iyi bayramlar diliyorum.
sevgiler NuNu

kizilciksurubu dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte daha nice bayramlara...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.

karakazan dedi ki...

Özlemcigim hala midende ki hare gecmedimi canim?valla benim midem baslayacak simdi harelenmeye:)
Özletme kendini.

sevgileeeerrr......
SERAP.

aNNePeRi dedi ki...

bayramın mübarek olsunnnnnnnnnnnnnn :)

muko dedi ki...

çok keyifle okudum yazını süper yaaaaaaa:)

geçmiş bayramın kutlu olsun

sevgileirmle..

Leyya dedi ki...

ee hani çantayı döküyoduun.bırrrrr üşüdüüüm üşüdüüümmm a benim halenzem üşüdümmm)))

Zerrin dedi ki...

merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

yesildomates dedi ki...

canım iyi akçamlar demek için uğramıştım ama..malesef dolabın kapağı hala açıkmış meğersem..:))

öpüyorum..güzel yazılarını özledik..

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
22.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 04 OCAK2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 32” EV SAHİBESİ OLARAK http://renklikurabiyeler.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 32.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

Esin... dedi ki...

Çok şeker yazmışsın bayıldım :) Yalnız buzluktaki çikolatalara ve kahveya takıldım. Orada tutulabiliyor mu kahve ? Sevgiler...

disal dedi ki...

yavrum dolabın kapağını kapat bari..koktu içindekiler..senin gelmeye niyetin yok,kapağı kapaaattt....

dünyanın elektiriği gitti hani..

öptüm...:)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ÖZLEMCİM SÖYLE HANGİ İLDESİN HEMEN KAHVALTIYA GELİYORUM HIMM NELER VARMIŞ BU ARADA ASAGIDAKİ KAHVALTIDADA GÖZÜM KALDI :))

derya dedi ki...

Özlem'cim inşallah iyisindir merak ettim,mutlu hafta sonları dilerim öptüm...